28 juni 2009

Heeelg!


Fredagen gick fort den! Skjutsade min kusse till gnesta från lärkan, han skulle ta pendeln hem till söder, och jag sov över där i gnesta hos en polare! Och jag menar det, bättre kunde det inte bli! Screwdrivers, film, mys, pizza, kladdkaka och skönaste umgänget säger allt! Sen kvällsgång och sov skönt kan jag säga! Körde ca 10 mil dit, och Lördag hem till Uppsala. Via Södertälje och Sthlm.
Det var varmt och jag hittade Donken! Haha, stor cola sen var jag tillbaka på motorvägen.

Väl hemma i uppsala blev den kvällen även relativt maxad, kom hem o åt och kom på en sak.. Att jag aldrig kollat klart på matrix.. Första och andra filmen hade ja sett tidigare så trean fick bli valet... Väl halvvägs in i filmen, runt en timme som efter ja startade filmen så drog jag ut med bilen på en repa. Drog och hämtade upp Emelie, vi drog runt och kollade tält-platser x) Hammarskog och hågadalen... Sen var det nått mer ställe där de fanns en grym utsikt... Men om de blir tält så blire väl hågadalen ^^ är såjävla förkyld bara och hostar lite... Först ett snabb stopp på ICA flogsta sen stod vi och pratade utanför henne.. Drog väl hem därifrån runt 01.45 och satt mig hemma och börja kolla på resten av matrix... typ en timme sen var det sängen som var det sköna alternativet för mig..

Bilden har min syrra tagit, jag till höger och kusinen till vänster på lärkebo!

Peace'es!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar