13 juni 2009

Skolavslutning!

Skolavslutning 11/6-2009 !

Dagen började med att vi hade en lektion 10.30, psykologi. Vi gick bara igen kursen som varit och så hade vi inviduella samtal för dom som ville.
Direkt efter åkte ja o farsan till Jaguar Golf Akademi. Käkade grillat och stod på drivern och testade lite, sen åkte vi denna Jaguar XKR 510hk :D
Måste säga att de var riktigt drag i den! Har en film som kanske kommer upp sen! (A)
När vi var klara så drog vi och käka på riktigt, och det kan bara vara: Kebab! :D
Pappa skjutsade tillbaka mig till skolan vid 13.40. Satt och spelade Neger&President innan vi gick in på sista mentorslektionen...
Vi fick saft och diverse kakor, sen var det avslutning i aulan!
Jenny och Patrik var störtsköna! Elin Thorsén sjöng en låt av Kelly Clarkson, riktigt bra.
Efter jag äntligen slutat, även fast det var bra, så hämtade morsan o hennes vännina upp mig och vi åkte och köpte en ny tv till vänninan. En nice 32" HD-tv från philips tror ja, jag var bär-hjälp och installatör ;)
Sen var det bara hem, hemma vid 18, åt snabbt sen träning 19.20, vi ska vara där minst 15 min innan. Efter hela allt, åkte jag hem och käka och sen somnade ja sköööönt!

2 kommentarer: