10 juni 2009

sooooooooooova

Da das ist mein teil

Haha, ja försov mig för första gången mer än vanligt xD
Elin ringde och väckte mig vid 10.15 och berättade att jag måste gå upp och komma till skolan.
Jag måste ha stängt av alarmet i sömnen lr liknande, för ja har inge minne av att jag stängt av det xD har tagit de lugnt idag, käka lunch i skolan, gick på engelska lektionen som de va film på ^^ snackade lite om filmen sen fick vi gå. Jag drog direkt efter skolan till körskolan, körde ett pass, drog hem, gick ut me lotta, bokade möte med cissi och sen blev de Musikens hus. Hjälpte ngra polare med matte, såg agnes oxå. Cyklade hem igen, i regnet (^^), satt vid datan...
Det blev tacos till middag! så gottttttttttttt!
Och självklart framför TVn när Sverige spelade mot malta, 4-0 blev det! Yes!!
Har suttit och kollat på How I met Your Mother och har lekt lite i ps :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar